Saturday, September 4, 2010

Program Sehari Bersama Anak-Anan Yatim


Gambar bersam pimpinan dan peserta lelaki
Bergambar bersama Puan Latifah, wakil daripada Jabatan Kebajikan Masyarakat Kudat yang sudi meluangkan masa bersama-sama dengan kami bagi menjayakan Program Sehari Bersama Anak-Anak Yatim
YDP PBMDK mengingiri Ust Zaidi bagi menyampaikan sumbangan dan duit raya kepada anak-anak yatim
Peserta tengah memilih pakaian yang sesuai untuk anak-anak yatim. Kelihatan mereka tengah memilih warna yang sesuai untuk mereka.
Peserta telah selesai memilih pakaian yang sesuai untuk anak-anak yatim dan tinggal membayar pakaian tersebut.

Peserta mencuba pakaian yang terbaik untuk anak-anak yatim. Dari 1 ruang ke 1 ruang sehingga mereka suka dengan pakaian tersebut.
Bakal bapa. hihihhi.. Memerhatikan anak-anak yatim ini memilih pakaian yang sesuai.
Ini pula LDK1 yang telah di kelola oleh pimpinan PBMDK

Gambar bersama peserta program dan anak-anak yatim.

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah telah melancarkan program yang telah dirancang ini dengan jayanya. Sekalu penghargaan kepada ahli PBMDK yang telah bertungkus-lumus dalam menjayakan program ini. Kepada semua penyumbang, PBMDK mengucapakan ribuan terima kasih, kerana sumbangan tuan/puan, program hari ini berjalan dengan lancar. Zakat harta yang tuan/puan berikan itu digunakan sebaik-baiknya agar harta tuan/puan diberkati oleh Allah. Semoga Ramadhan pada tahun ini bererti bagi PBMDK khasnya dan semua umat islam amnya.. kepada jabatan kebajikan, kami mengucapkan jutaan terima kasih kerana sudi berkerjasama dengan kami bagi menjayakan program ini. Semoga syawal yang akan menjelang ini bererti kepada semua orang lebih-lebih lagi anak-anak yatim ini.

Jom tengok

0 comments:

Post a Comment