Saturday, August 14, 2010

Sumbangan Untuk Fakir Miskin


YDP bersama sahabat-sahabatnya lain bagi menjayakan lagi GERAK GEMPUR RAMADHAN 2010 di Masjid Al-Akmal, Masjid Landung Ayang, Kudat
YDP berbincang dengan Imam Rawatib, Masjid Al-Akmal, Masjid Landung Ayang.
Sementara menunggu waktu berbuka puasa,
Sumbangan telah di agikhkan kepada fakir miskin yang terpilih sekitar kudat. Ust Rosdam mewakili Usrah Team telah menyampaikan sumbangan tersebut. Aik... Husnah pun ada.. ( yang duduk belakang Abih dia. )
Ha... nampakpun Husnah.. yang segak di bahagian belakang tu adalah Ust Fadzli Ahmad, Pegawai JAKIM dan di sebelah kanan adalah wakil dari JHEANIS iaitu Ust Jamli
YDP memberikan sepatah dua kata bagi pihak PERSATUAN BELIA MUSLIM DAERAH KUDAT kepada semua yang hadir yang mana ia telah menyentuh bahawa sumbangan yang telah di terima adalah sumbangan daripada sahabat-sahabat, guru-guru yang bersimpati, pihak masjid dan surau. Di harap selepas ini akan ada lagi sumbangan demi sumbangan akan di terima bagi meringankan beban fakir miskin.

Kepada sesiapa yang sudi berkongsi simpati dengan fakir miskin ini bolehlah berjumpa terus dengan pengarah program ataupun YDP PBMDK sendiri ataupun bank in terus ke akaun PERSATUAN BELIA MUSLIM DAERAH KUDAT, seperti tertera di atas sebelah kanak. Sumbangan amatlah digalakkan.

" Kenapa perlu kita sahaja yang bergembira, mereka juga patut bergembiara "

0 comments:

Post a Comment